Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην menu_set_active_trail() (γραμμή 2405 του /home/gr295815/public_html/includes/menu.inc).

Περάστε τη γέφυρα

ΠΕΡΑΣΤΕ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ

 

Πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε μπροστά μας μια γέφυρα που θα θέλαμε να περάσουμε.

Ξέρετε που βρίσκεστε ο καθένας σας σήμερα και που θα θέλατε να πάτε στον τέλειο κόσμο σας.

Αυτές είναι οι προσωπικές σας σκέψεις και δεν πρόκειται να σας ρωτήσω σχετικά γι αυτές.

Άν όμως ξέρετε που θέλετε να βρεθείτε και δεν είσαστε ακόμα εκεί,είστε ονειροπόλος.

Έχετε όνειρα,έχετε επιθυμίες,έχετε οράματα..

Ποιός λοιπόν είναι ο πιό εύκολος δρόμος για να περάσετε τη γέφυρα?

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΛΟΤΤΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ?

Θα βοηθήσει νομίζετε?Ναι θα βοηθούσε.Τότε λοιπόν γιατί δεν παίζετε Λόττο?Άν αυτή είναι η απάντηση,κερδίστε το Λόττο.Υπάρχει όμως ένα μικρό πρόβλημα,έτσι δεν είναι?

Δεν μπορείτε να το ελέγξετε το Λόττο.

              Ας δούμε όμως κάτι που μπορείτε να το ελέγξετε.

ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ,αυτό θα βοηθούσε να περάσετε στον τέλειο κόσμο σας?

Προφανώς η ερώτηση ήτανε ρητορική,αλλά σας κάνει να αρχίσετε να σκέπτεστε.

Αν είχα εκατομμύρια ευρώ πώς θα ζούσα?

Αλλά από που θα είχατε αποκτήσει αυτά τα εκατομμύρια?Θα απαντήσετε ότι δεν είναι εύκολο.

Ποιοί άνθρωποι έχουν εκατομμύρια ευρώ?Είναι άνθρωποι που τα έκαναν μόνοι τους?

Κανένας όμως στη ιστορία αυτού του κόσμου δεν τα έκανε μόνος του!

Αλλά ,κατά περίεργο τρόπο οι άνθρωποι θέλουν να τα κάνουν μόνοι τους,ακόμα και αν δεν υπάρχουν παραδείγματα πρός μίμηση.Είναι ένας περίεργος τρόπος σκέψης αυτός.

Οποιοσδήποτε έχει φτάσει σε ένε επίπεδο οικονομικής επιτυχίας,τό έχει κάνει με κάποια ομάδα.Άρα,δεν μπορείτε να γίνετε εκατομμυριούχοι και ειδικά μόνοι σας.

Εάν όμως έχεις τη σωστή ομάδα,έχεις τα αποτελέσματα,έχεις τα χρήματα,έχεις τον τρόπο και την ποιότητα ζωής,έχεις ότι θέλεις.

ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ..

              Βέβαια οι περισσότεροι από μας θα θέλαμε άμεσα να έχουμε την καταπληκτική,

πετυχημένη ομάδα,έτσι δεν είναι?

Και παρ’ όλο που αυτή είναι η απάντηση,δεν μπορούμε να το κάνουμε γιατί δεν μπορούμε να

το ελέγξουμε να το κάνουμε.

Διότι,βλέπετε ότι αν προσπαθήσεις να κάνεις πράγματα τα οποία δεν μπορείς να τα ελέγξεις,

οι πιθανότητες είναι ότι θα αποτύχεις.Είναι σίγουρο ότι θα πάθεις μεγάλη απογοήτευση αλλά

αν κάνεις πράγματα που μπορείς να τα ελέγξεις,θα πετύχεις

                      ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ?

Εσείς μπορείτε να αποφασίσετε να πάρετε πληροφορίες.Αυτή είναι  100% απόφαση

δική σας.Εσείς οι ίδιοι μπορείτε να αποφασίσετε  να μετατρέψετε τις πληροφορίες σε δράση και να το ελέγξετε 100% αυτό,και σίγουρα θα έχετε αποτελέσματα.

 

Γιά σκεφτείτε τώρα.Αν βάλετε στη σειρά 100 βατράχους πιστεύετε ότι αν καταφέρετε να τους κάνετε να πηδήξουν ταυτόχρονα ότι υπάρχει η πιθανότητα  και οι 100 να πηδήξουν προς την ίδια κατεύθυνση?Μαθηματικά δεν είναι καθόλου πιθανό να πηδήξουν όλοι προς την αριστερή

η την δεξιά  πλευρά.Κάποιοι θα πάνε δεξιά και κάποιοι αριστερά.

Έτσι λοιπόν αντιλαμβανόμαστε απο αυτό το παράδειγμα ότι ένα ποσοστό ανθρώπων,

θα μας ακολουθήσει,ώστε  να έχουμε τον πλήρη έλεγχο,ο οποίος θα μας δώσει πλήρη αποτελέσματα.

Έτσι λοιπόν,εσείς μπορείτε να πάρετε πληροφορίες,μπορείτε να τις μετατρέψετε σε δράση.

Είναι απλώς μιά απόφαση,και τότε θα έχετε και τα αποτελέσματα.

Στατιστικά αυτό το θέμα έχει 2 πλευρές.Αυτό σημαίνει

‘Οτι ένα μέρος αυτής της στατιστικής,θα σας χτίσει αυτή την ομάδα,και η ομάδα αυτή

θα ενεργοποιήσει ένα υψηλό εισόδημα,και τότε θα έχετε την ποιότητα της ζωής που

θέλετε.

                      ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΟΛΑ?

Όχι.Αυτό το μόνο που χρειάζεται να κάνετε,είναι να συγκεντρωθείτε στα πράγματα που εσείς μπορείτε να ελέγξετε.

Επειδή λοιπόν μιλάμε γιά μιά Επιχείρηση που μπορεί να έχει ένα σημαντικό αποτέλεσμα

πάνω στη ζωή σας,ο κάθε επιχειρηματίας θέλει να ξέρει ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ.

 

Ξέρετε ότι η αγορά των καταναλωτών είναι η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως και στην

ουσία ξέρετε ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός απο τον καταναλωτισμό.

Ο μόνος λόγος για τον οποίον υπ[αρχουν βιομηχανίες είναι διότι υπάρχουν καταναλωτές.

Αυτός είναι ο μόνος λόγος ύπαρξης μιάς επιχείρησης στον κόσμο,επειδή υπάρχουν κατα-

ναλωτές.Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι οι καταναλωτές είναι ο λόγος για τον οποίο στον κόσμο

υπάρχουν παραγωγικές διαδικασίες.

 

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ?

Αν υποθέσουμε ότι μετατρέπουμε όλα τα νομίσματα σε δολλάρια Αμερικής,υπάρχουν

3.000.000.000.000.-Τρία τρισεκατομύρια δολλάρια στον κόσμο.

Αν αυτό δεν το έχετε δεί στη δική σας μισθοδοσία τελευταία,μην ανησυχείτε..

Αυτή βέβαια μπορεί να είναι μία ενδιαφέρουσα πληροφορία αλλά στην ουσία δεν σας

λέει και τίποτα.Είναι απλώς ένα νούμερο.

ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΏΡΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙ..

Κάθε απλή μέρα,ένα τρισεκατομμύριο δολάρια αλλάζουν χέρια.

Κάθε τρείς μέρες όλα τα χρήματα του κόσμου αλλάζουν χέρια.Αυτό σημαίνει ότι στο χρόνο  πάνω 120 φορές τα 3 τρισεκατομμύρια αλλάζουν χέρια.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ?

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ?

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.

αλλά είναι αστείο,αν βρέχει,οι περισσότεροι άνθρωποι να στέκονται έξω στη βροχή για να

στεγνώσουν.Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι άν υπάρχουν τόσα πολά χρήματα στον κόσμο

και γυρνούν τόσο γρήγορα,τότε γιατί συμβαίνει οι περισσότεροι άνθρωποι να έχουν οικονο-

μικά προβλήματα?

Ξέρετε,στην ουσία δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα.Έχουν ένα πρόβλημα γνώσης,έχουν ένα πρόβλημα τεχνογνωσίας και όχι πρόβλημα έλλειψης χρημάτων.

Διότι βλέπετε κάτω από τις ίδιες συνθήκες,στα ίδια γεωγραφικά σημεία,με τους ίδιους ανθρώπους,θα έχουμε πάντοτε πλούσιους και φτωχούς.

Διότι κάποιοι άνθρωποι,παίρνουν τις πληροφορίες,τις μεταφράζουνε σε δράση και έχουν

τα αποτελέσματα,ενώ άλλοι δεν το κάνουν

 

Τελευταία ο κόσμος της οικονομίας αφυπνήστηκε μέσα απο ένα πάρα πολύ σπουδαίο

άνθρωπο.Ο Ρόμπερτ Κιγιοσάκι έγραψε ένα βιβλίο που λέγεται  // Το κουαρτέτο της ρευστό-

τητας.//,και εξετάζει βασικά 4 περιοχές στις οποίες μπορεί να βρεθεί ο καθένας μας,οικονομικά βέβαια.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Αυτός είναι ο πιό γρήγορος τρόπος να βγάλεις άμεσα και πιό γρήγορα κάποια χρήματα.

Αλλά η αδυναμία είναι ότι πάντοτε τα χρήματα είναι λίγα και ότι κάποιοι άλλοι θα αποφα-

σίζουν για τη ζωή σου.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

Να είσαι δηλαδή ανεξάρτητος,αλλά ξέρετε ότι σ’ αυτή τη περίπτωση πρέπει εσύ να τα κάνεις όλα.Δηλαδή εσύ πρέπει να δουλεύεις,να καθαρίζεις τα γραφεία,να κάνεις τα πάντα,

και δεν έχεις συμμάχους,είσαι μόνος σου,δεν έχεις κανένα να ενδιαφέρεται για την δική σου

επιτυχία,γιατί δεν είσαι συνδεδεμένος με κανέναν.

Σαν ελεύθερος ελεύθερος επαγγελματίας λοιπόν,μπορείς να αισθάνεσαι ότι είσαι κύριος

του εαυτού σου και ότι είσαι ανεξάρτητος,αλλά ξέρετε η ζωή καμιά φορά μπορεί να γίνει

δύσκολη σ’ αυτή τη περίπτωση

ΤΟ ΤΡΙΤΟ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ,

και εδώ υπάρχει ενδεχομένως η πιθανότητα να βγάλεις πολλά χρήματα,αλλά το ρίσκο είναι

μεγαλύτερο ,μπορεί να χάσεις πολύ περισσότερα και έχεις ένα πάρα-πάρα πολύ μεγάλο και έξυπνο ανταγωνισμό,πιό επιθετικό.Θέλουν πολύ περισσότερο αυτά που έχεις παρά άν είχες μιά μικρή επιχείρηση.

Και υπάρχει και το τέταρτο τεταρτημόριο που είναι

Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ,ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.

Αυτό είναι καταπληκτικό.Αν όλα πάνε καλά,αυτό είναι το καλύτερο τεταρτημόριο,αλλά και εδώ υπάρχουν προβλήματα.Μπορεί να χάσεις τις επενδύσεις σου αν κάνεις λάθος επιλογές,και προκειμένου να γίνεις επενδυτής χρειάζεσαι εξ αρχής να έχεις πάρα πολύ

μεγάλα κεφάλαια.

Βέβαια ο καθένας μας βρίσκεται σε ένα από αυτά τα 4 τεταρτημόρια

 

ΑΛΛΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ…

 

Μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας,δημιουργήσαμε ένα επιχειρηματικό πλάνο όπου μπο-

ρούμε να συνδέσουμε τις οικονομικές μας δυνάμεις και να γίνουμε μιά μεγάλη δύναμη.

 

Αν σας προσκαλούσα όλους στη Αγγλία πχ και σας έλεγα ‘’Πηγαίνετε να αγοράσετε ένα

αεροπορικό εισητήριο’’,θα υπήρχε μιά τιμή που θα σας έδινε ένας ταξιδιωτικός πράκτορας.

Αλλά τι θα συνέβαινε άν όλοι μαζί πηγαίναμε με τα χρήματά μας να αγοράσουμε πχ 2000

εισητήρια?Το ίδιο θέμα ,το ίδιο πλάνο.

Τώρα όμως είμαστε μιά οικονομική δύναμη και μπορούμε εμείς να αποφασίσουμε ποιά

είναι η τιμή που πρέπει να πληρώσουμε και κάνουμε εδώ ακριβώς αυτό το ίδιο πράγμα.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

 

Η δράση είναι η ίδια αλλά τα πλεονεκτήματα έχουν πολλαπλασιαστεί.

Και φτάνουμε σε μιά εποχή που μιλάμε για τον παραγωγικό καταναλωτή-τον παραναλωτή-,

όπου μπορούμε να συνδρθούμε όλοι μαζί τοπικά,διεθνώς,παγκοσμίως, και να χρησιμοποιή-

σουμε την οικονομική μας δύναμη πρός οφελός μας.

Και είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό το θέμα,διότι εδώ μπορείς να γίνεις επενδυτής,αγοράζοντας

με έναν διαφορετικό τρόπο και αντί να αφήνεις κάπου τα λεφτά σου να τα επενδύεις σαν να

παίρνεις κάποιο μέρισμα.

Και εδώ μπορείς να είσαι και ιδιοκτήτης μιάς μεγάλης επιχείρησης ταυτοχρόνως,διότι όταν η

επιχείρησή σου φτάσει στα 10,100 η και 1000 άτομα,αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο,αλλά και

και από την άλλη πλευρά δεν ρισκάρεις να χάσεις τίποτα,γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

διότι απλά είσαι σε μιά ομάδα καταναλωτών-αγοραστών που έχουν αποφασίσει να

συνδέσουν όλοι μαζί τις δυνάμεις τους.

Έτσι δεν υπάρχει κάτι που μπορεί κανείς να σου πάρει.

Παράλληλα ,ταυτόχρονα,μπορείς να είσαι και ένας ελεύθερος επαγγελματίας.

Απλά αλλάζοντας τις αγοραστικές σου συνήθειες και κάνοντας έτσι τα χρήματά σου να σου

αποφέρουν ένα 30% μέρισμα,σαν επιστροφή.

 

ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

                        ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ.

 

Μπορείς όμως ταυτόχρονα να είσαι και υπάλληλος και να εργαστείς για τους συνεταίρους σου

και εδώ συμβαίνει κάτι πολύ αστείο..

 

ΟΤΑΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΟΥ,ΤΟΤΕ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ..!!!!!

Και ενώ στο παραδοσιακό χώρο,σαν υπάλληλος,βγάζεις τα λιγότερα χρήματα,ενώ στον δικό μας τον χώρο άν σ’ αυτό το σημείο λειτουργήσεις και χρησιμοποιήσεις τη νοοτροπία σου σωστά,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

 

Ας πάμε όμως ένα βήμα παραπέρα.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ.

 

Υπήρξε κάποιος από σας κατά την διάρκεια που είσασταν στο σχολείο που να ονειρεύτηκε

ότι θα είναι μέλος ενός δικτύου?

 

Ήτανε στο μυαλό κάποιου ένα όνειρο στα σχέδιά του τα μελλοντικά να είναι μέλος ενός δικτύου?

 

Φαίνεται ότι ξέρετε όλοι ότι ένα δίκτυο έχει περίπου ένα πυραμιδοειδές σχήμα.Βέβαια η

λέξη πυραμίδα είναι λίγο παραξηγημένη και ξέρετε δεν αρέσει σε πολλούς-ίσως άρεσε στους

Φαραώ-.όμως

                                 ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΜΩΣ..

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΑΣ?

 

Κάποιος έχει μία φάρμα και αυτή η φάρμα στέλνει το γάλα της σε κάποιες βιομηχανίες οι οποίες

το συσκευάζουν και οι βιομηχανίες το στέλνουν σε κάποιες αποθήκες και αυτές κάνουν τη διανομή

στα καταστήματα και στο κάτω -κάτω μέρος είμαστε εμείς που πηγαίνουμε στα καταστήματα να

ψωνίσουμε το γάλα.

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ?

 

ΕΧΕΤΕ ΚΑΡΤΑ ΜΑΣΤΕΡ Η ΒΙΖΑ?

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΣ?

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?

 

Πάτε στην παραγωγή?Όχι.Η παραγωγή ευρίσκεται κάπου στην κορυφή.Και υπάρχει μιά ολόκληρη γραμμή ενδιαμέσων.

 

ΠΩΣ ΜΟΡΦΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ?

 

Μήπως πηγαίνετε κατ ΄ευθείαν στο αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας γιά να μορφώσετε τα παιδιά σας?Υπάρχει ένα δίκτυο σχολείων γι αυτό.

 

ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΑΣ?

 

Μήπως πηγαίνετε στο ΚΕΠΥΟ και πληρώνετε? η υπάρχουν κατά τόπους εφορίες και εισπρακτικοί οργανισμοί?

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΚΑΥΣΙΜΑ>

 

Πηγαίνετε στα διυλιστήρια η πηγαίνετε στα βενζινάδικα?

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ?

 

Υπάρχει ένα δίκτυο ασφαλειών

 

ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΨΩΜΙ ?

 

Υπάρχει ένα δίκτυο αρτοποιείων σε κάθε πόλη.

 

ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ

ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΤΥΟ???

 

Διότι σήμερα βρίσκεστε σε μιά θέση που είναι κάτω από το δίκτυο και πληρώνουμε

διάφορα δίκτυα,

 

ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΥΤΕ 1%

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ.

 

    Και 40 χρόνια της εργασίας σας θα γίνουν χρήματα,τα χρήματά σας θα αγοράσουν προιόντα και υπηρεσίες,θα τα χρησιμοποιήσετε γιά ένα μικρό χρονικό

διάστημα,και μετά θα χαθούν…

 

ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ,ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ.

ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.!

 

Άν λοιπόν είμαστε καλοί να πληρώνουμε όλα αυτά τα δίκτυα,γιατί να μην πληρώνουμε και το δικό μας?

 

                                ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

Γιατί πιστεύετε ότι μας προσφέρουν τόσα χρήματα σ’ αυτήν την επιχείρηση?

Διότι η διαίρεση στον κόσμο των επιχειρήσεων δεν είναι καθόλου φυσιολογική.

Εταιρείες έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ και έχουν ρισκάρει όλα αυτά τα

χρήματα.

Και λένε ότι, εμείς θα βάλουμε την επένδυση κι εσείς βάλτε τον εαυτό σας,και θα

μοιράσουμε απο αυτόν τον τζίρο σε μιά σχέση 60-40.

                            ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ?

Πρέπει να έχετε την απάντηση γι’ αυτό γατί διαφορετικά αυτή η επιχειρηματική

πρόταση ακούγεται ανόητη.

Βλέπετε πρίν από αρκετά χρόνια,όταν κάποιες εταιρείες μπορούσαν να παράγουν ποιοτικά

προιόντα ενώ κάποιες άλλες δεν μπορούσαν υπήρχε μιά διαφοροποίηση στην ποιότητα των

προιόντων.

Σήμερα κάθε εταιρεία έχει πρόσβαση στη τεχνολογία και οι επιχειρήσεις που θα θελήσουν

να διατηρηθούν και στο μέλλον ξέρουν ότι εάν δεν τις επιλέγετε,θα σβύσουν,θα χαθούν.

Αυτό λοιπόν που κάνουν οι εταιρείες είναι ότι προσπαθούν να εξαγοράσουν ένα κομμάτι της αγοράς απευθείας μέσα από μας.

ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

    Λοιπόν,αυτή η επιχείρηση,είναι μιά επιχείρηση ανθρώπων.Τις πιό πολλές φορές στις

παρουσιάσεις δεν βλέπετε καθόλου προιόντα,ούτε κοιτάμε ο ένας τις τσέπες του άλλου να

δούμε πόσα χρήματα έχουμε.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ.

 

Πολλές φορές έχω συναντήσει ανθρώπους που μου λένε ‘’ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ’’ Ε! ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ,αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

 

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,ΟΛΟΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ..

Μπορώ βέβαια όχι να πουλήσω,αλλά να δώσω σε κάποιον την επιλογή να χρησι-

μοποιήσει το Α η το Β προιόν.

 

ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ,ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΙΣΩΣ ΑΠΟ

ΜΙΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.

 

Το επόμενο πρόσωπο που θα θελήσετε να προσκαλέσετε να κοιτάξει αυτήν την επιχειρημα-

τική ευκαιρία,είναι ήδη,ένας επαγγελματίας αγοραστής-καταναλωτής.

Αγοράζει προιόντα όλη του τη ζωή.

Δεν χρειάζεται να τον διδάξετε γιατί χρειάζεται την οδοντόκρεμα,η τι είναι το άρωμα.

Όλοι γνωρίζουν γιά ποιόν λόγο έχουν φτιαχτεί αυτά.Αλλά αυτό που δεν μπορούν να κατα-

λάβουν είναι ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ.

 

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΚΛΗΡΑ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΥ.

 

Αυτό λοιπόν που τους προμηθεύετε εσείς , είναι μία διαφορετική αντίληψη.

 

     ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ?

Σε κάθε χώρα του πλανήτη αυτού θα συναντήσετε έναν από τους 5 τύπους ανθρώπων.

              

            Δεν έχει καμία σημασία η εθνικότητα,αν είναι Κινέζοι,Ιταλοί,Γερμανοί,Έλληνες,

Γάλλοι,Βέλγοι,.οτιδήποτε.

                      

                                20 %   θα είναι  θετικοί

                           60%     δεν θα είναι σίγουροι

                           20%     θα είναι βέβαιοι ότι αυτό δεν

                                       πρόκειται να δουλέψει..

και συνήθως ξέρετε τι κάνουμε?

Προσπαθούμε να χειριστολυμε τους ανθρώπους.Και συνήθως προσπαθούμε να ξοδέψουμε

το χρόνο μας με τους ανθρώπους που μας δίνουν τις λανθασμένες απαντήσεις,διότι πιστεύ-

ουμε ότι αν μπορέσουμε να τον πείσουμε, ότι  ο κόσμος θα γίνει καλύτερος.

Κι αυτό,διότι είναι το παράδειγμα μέσα στο οποίο μεγαλώσαμε όλοι μας.

Αλλά ξέρετε εάν προσπαθήσετε να φτιάξετε μιά ομάδα ποδοσφαίρουκαι έχεις 5 ανθρώ-

πους μπροστά σου..

ένας απο αυτούς σου λέει..

ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΩΤΣΗΣΩ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ

 

3 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ

 

ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΟΥ ΛΕΙ ‘’ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ,ΠΑΜΕ.’’

 

Ποιόν θα διαλέγαμε απ ‘ όλους?Θα είχατε την ευφυεία να επιλέξετε αυτούς πυ δεν

θέλουν να παίξουν μπάλλα?Δεν είναι πιό εύκολο να το καταλάβετε βλέποντας αυτό

το παράδειγμα με το ποδόσφαιρο?

 

Αν το θέμα ήταν η μουσική?

Έχετε 4 που είναι λίγο βαρύκοοι,δεν ακούνε πολύ καλά.

Και έχετε έναν που εύκολα πιάνει τους τόνους και είναι ταλέντο στη μουσική και θέλετε εσεις

να φτιάξετε μιά ορχήστρα ρόκ εντ ρόλ η ένα κουαρτρέτο κλασσικής μουσικής.

          Σ’ αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν με ποιόν θα επενδύατε το χρόνο σας/

          Θα προσπαθούσατε να πάρετε και να φτιάξετε τους 4 βαρύκοους?

η θα πηγαίνατε σ’ αυτόν που ακούει,και έχει το ταλέντο? Διότι αυτός είναι ο λόγος που

βρεθήκατε εκεί.Αυτόν ψάχνετε.

 

ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 5 ΚΑΙ ΝΑ

ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 5,

ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 5 ??

 

Και ξέρετε σ’ αυτήν την επιχείρηση έχουμε ανακαλύψει κάτι ενδιαφέρον

                   Αν συνεχίσεις και πηγαίνεις με τους σωστούς ανθρώπους

                   κάποιοι απο αυτούς που δεν ήταν σίγουροι,γίνονται σίγουροι,

                   γιατί βλέπουν το παράδειγμά σου,δεν ακούν αυτά που τους λές.

Και όσο περισσότερο βλέπουν τα παράδειγμά σου σιγά-σιγά άλλος ένα που δεν ήταν σίγουρος

γίνεται σίγουρος και στη συνέχεια ένας άλλος,αλλά εσεις όμως δεν τους περιμένετε και τελικά

αυτός ο πολύ αρνητικός αισθάνεται ότι είναι περιορισμένος και μόνος του ,σαν να είναι απομονωμένος,όπως π.χ ο φίλος μου ο Μπάμπης.

      Όταν τα βίντεο βγήκαν στην αγορά είπε ότι δεν είναι αναγκαίο να αγοράσει ένα.

      Όταν τα κινητά τηλέφωνα κυκλοφόρησαν είπε ότι είναι ανοησίες,ότι είναι πολύ ακριβά και

                 ότι δεν θα αγοράσει.

      Όταν βγήκαν τα καμπιούτερ ,είπε το ίδιο,ότι είναι μία περιττή πολυτέλεια κλπ

ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΕΧΕΙ ΒΙΝΤΕΟ,ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟ ΑΙ ΦΟΝ,ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑPLE..ΔΙΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ

ΑΠΟΜΟΝΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

 

Όταν λοιπόν συναντάτε και μιλάτε με ανθρώπους,τί ψάχνετε?

Έχετε τύχει ποτέ να μιλήσετε με έναν άνθρωπο γιά οποιοδήποτε θέμα και δεν μπορείτε να

επικοινωνήσετε μαζί του?

       Ό,τι και να πείτε,είναι αδιαπέραστος,είναι σαν να έχει κατεβάσει τα ρολά,δεν τους διαπε-

ρνάτε καθόλου..

Όσο λοιπόν περισσότερα μαθαίνουμε για τους υπολογιστές,τόσα περισσότερα μαθαίνουμε για τους ανθρώπους.

ΟΤΑΝ Ο ΣΚΛΗΡΟΣ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ,ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ

ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ  ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

Μπορεί το πρόσωπο να είναι συμπαθητικό,αλλά δεν μπορείτε να το διαπεράσετε,να επικοινωνήσετε...και ξαφνικά αρχίζετε να έχετε συζήτηση με κάποιον που σας δίνει το συναί-

σθημα ότι έχει χώρο.Λέτε κάτι και αισθάνεσθε ότι αυτός το παίρνει ,ότι είναι δέκτης.

 

Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται λίγο σαχλό να μιλάμε για σκληρούς δίσκους στο εγκέφαλο  

                                           ΑΛΛΑ

       ΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ?

       ΠΩΣ  ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ?

         ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ?

 

Είναι συνηθισμένοι άνθρωποι και κατέβασαν αυτές τις γνώσεις και τις δυνατότητες.

Τη μιά μέρα δεν γνώριζαν τίποτα για την ιατρική και μετά απο 8 χρόνια προγραμματι-

σμού και λήψης γνώσης,κατέβασαν αυτές τις πληροφορίες στον εγκέφαλό τους.

 

           ΠΩΣ ΜΑΘΑΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΑΤΕ  ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ?

Κατεβάσατε τις γνώσεις του να οδηγάτε το αυτοκίνητο.

Μπορεί βέβαια η διαδικασία να μην είναι τόσο γρήγορη απο μιά δισκέττα και ένα

σκληρό δίσκο,αλλά είναι η ίδια.

 

Αν λοιπόν υπάρχει χώρος στον εγκέφαλο,υπάρχει και η πιθανότητα.

Μην παρεξηγήσετε αυτά που λέω,δεν σημαίνει ότι κάποιος είναι καλύτερος και κάποιος είναι

χειρότερος.Δεν είναι αυτό που θέλω να πώ.Μπορεί κάποιος να είναι πολύ καλός στο ποδό-

σφαιρο αλλά να είναι κακός στη μουσική,σε σχέση με ένα άλλο και αυτό δεν σημαίνει ότι

κάποιος είναι καλύτερος και κάποιος είναι χειρότερος.Μερικοί είναι καλοί σε κάποιον τομέα και

κακοί σε κάποιον άλλον τομέα.

 

Αν λοιπόν πάρετε ανθρώπους και τους βάλετε στη καινούργια γνώση και τις νέες

δυνατότητες που προσφέρει η οικονομία,κάποιοι θα αντιδράσουν θετικά και θα

κάνουν δεκτές αυτές τις πληροφορίες και τις ιδέες και κάποιοι όχι.

 

ΞΕΡΕΤΕ,ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ.

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΑΝ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

 

Κάποιος είπε πολύ σοφά ότι ‘’Όταν είσαι 100% σίγουρος,τότε κινδυνεύεις.’’

 

ΠΟΣΕΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΧΡΥΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ

ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ !

 

Όλοι αυτοί που πέτυχαν ξέρετε τί κάνανε?

Γράψανε μία λίστα 100 τουλάχιστον ονομάτων,γραπτά,διότι αν είναι λιγότερα,δεν είναι

λίστα.

Είναι σαν να πηγαίνετε στο χρηματιστήριο γιά να γίνετε πλούσιοι,αρχίζοντας με 1 ευρώ.

καλή σας τύχη.

Αν αυτοί οι άνθρωποι στη λίστα θέλουν να δουν περί τίνος πρόκειται,ένα πλάνο της επιχεί-

ρησης,κάποιοι θα σας συναντήσουν σε κάποιο καφέ ένας προς έναν,η στο σπίτι τους,

κάποιοι θα έλθουν σε ένα άλλο σπίτι που σε μιά πολύ ωραία ατμόσφαιρα,θα είναι μερικοί φίλοι μαζί,και κάποιοι θα έλθουν σε μία ανοιχτή παρουσίαση.

    Αλλά μπορώ να σας εγγυηθώ ότι ποτέ δεν υπήρξε μία λίστα που όλοι αυτοί οι άνθρωποι

αυτής της λίστας είδαν το πλάνο.

                                Μόνο κάποιοι θα το δούν και κάποιοι δεν θα το δούν.

Αφού λοιπόν δούν την παρουσίαση,κάποιοι θα θέλουν περισσότερες πληροφορίες και κάποιοι

δεν θα θέλουν.Αυτό είναι φυσικό.Έτσι είναι και έτσι πρέπει να είναι.

      Μετά τις πληροφορίες κάποιοι θα θέλουν να σας συναντήσουν γιά μιά επαναληπτική

συνάντηση.

Άκουσα μιά πολύ σημαντική ιδέα σχετικά με το πλάνο και την επαναληπτική συνάντηση.

Πολύ πετυχημένος συνεργάτης ισχυρίζεται ότι η

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΕΥΦΥΙΑΣ

 

γιατί δείχνεις σε κάποιον ένα πιό παραγωγικό και αποτελεσματικο τρόπο πως να

χρησιμοποιήσει τα χρήματά του και βλέπεις αν αυτός ο άνθρωπος  μπορεί να

καταλάβει η όχι.

 

Μην το παρεξηγήσεις όμως.Αυτό δεν έχει να κάνει αν αυτός ο άνθρωπος είναι ευφυής η

όχι  ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ

ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ

 

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ

ΑΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ.

 

Δεν είναι να δείτε αν είναι πραγματικά προετοιμασμένοι να χρησιμοποιήσουν τα

εργαλεία της εκπαίδευσης η τα προιόντα της εταιρείας η αν θα συνεργαστούν

μαζί σας.  

 

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ.

 

Εάν είναι προετοιμασμένοι να κάνουν κάτι για τον εαυτό τους θα έλθουν σε μιά συνάντηση.

Μιά συνάντηση ακόμα για να πάρουν περισσότερες πληροφορίες ακόμα,και ξέρετε τι κάνει

σ’ αυτή την επιχείρηση ένας πραγματικός επαγγελματίας?

Προσπαθεί ένα άτομο που έχει στη λίστα του να το φέρει σε μιά μονοήμερο η διήμερο

σεμινάριο.Διότι αν καταφέρει ένα άτομο από τη λίστα του να το περάσει μέσα απο αυτά τα

κανάλια,του έχει δώσει όλες τις δυνατότητες και είναι η μόνη περίπτωση να πάρουν μία οριστική απόφαση έχοντας πάρει όλες τις πληροφορίες .

 

ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ,ΣΑΣ

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..

 

Υπάρχει μια διαδικασία εδώ που ονομάζεται παράγων Χ και λειτουργεί σαν ένα διυλιστήριο.

       Κάνετε επαφή με πάρα πολλά άτομα για να τους δείξετε την επιχειρηματική ευκαιρία.

Μόνο ορισμένοι θα δούν το πλάνο,μόνο κάποιοι λιγότεροι θαρθούν σε μία επαναληπτική

συνάντηση,μόνο λίγοι θα πουν Ναί,αλλά,διότι τάχα γνωρίζουν καλύτερα,όπως εγώ όταν

ξεκίνησα την επιχείρηση και είχα πει ‘’Εγώ ξέρω ναι μεν αλλά εγώ θα το κάνω με τον δικό μου

τρόπο..

  Όμως αν κάνεις τα σωστά πράγματα εκεί που πρέπει,κάποιοιλίγοι ανάμεσα απο πολλούς  θα θέλουν να γίνουν πραγματικά 100% στελέχη στο χώρο,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΚΡΗΞΗ

ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ.

 

Η ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ.

Υπάρχει πιθανότητα απο 8 π.χ άτομα που ακούνε το πλάνο ,να κάνουν εγγραφή

μόνο τα 2,και από κεί το ένα να φύγει και το τελευταίο να μας πάει την επιχείρηση

σ’ όλο τον κόσμο!!!

 

ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ.

                            ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΠΙΕΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΤΟΥ.

 

Υπαρχει ένα βιβλίο απο τον Άλαν Πίζ που λέγετε ‘’ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ’’.Πολύ σοβαρά σας προτείνω να το διαβάσετε όσες περισσότερες φορές

μπορείτε και αν χρειαστεί να το φάτε κι όλας για να μη χάσετε ούτε μιά λέξη.

Διότι μαθαίνουμε πως να μιλάμε στο σχορείο αλλά μαθαίνουμε πως να επικοινωνούμε με την

βοήθεια των ανθρώπων όπως ο Άλαν Πίζ.

 

ΞΕΡΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ.

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ 24 ΩΡΕΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ.

 

ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝ

ΣΑΣ ΕΔΙΝΑΝ 1000 ΕΥΡΩ?

 

Δεν ακούω αντιρρήσεις.Φαίνεται λοιπόν ότι δεν έχετε πρόβλημα χρόνου

 

ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ

 

ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ

 

ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ.

 

ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ

ΓΙΑ ΣΑΣ 4 Η 14 ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

 

Γι αυτό υπάρχει αυτή η συνεχόμενη διαδικασία,να πάρετε την πληροφορία,να την κάνετε δράση,για να έχετε το αποτέλεσμα.

Ο καθένας από εμάς έχει μία εργασιακή περίοδο που χρειάζεται να κάνει.Βέβαια όσο λιγότερο

οργανωμένος είσαι,τόσο περισσότερος είσαι χαμένος.

                         Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δείξετε σε κάποιον την επιχειρηματική ευκαιρία και μετά να του λέτε ότι δεν βρίσκετε το χρόνο να κανονίσετε για μια

επαναληπτική συνάντηση.

                         Αλλά άν έχετε εξασφαλίσει 4 χρονικές περιόδους μέσα στην εβδομάδα -

μόνο 4- και δείξετε την επιχειρηματική ευκαιρία π.χ την Τρίτη και θέλετε να οργανώσετε μια

επαναληπτική συνάντηση μαζί του και του πείτε γιά ραντεβού την Πέμπτη,το Σάββατο η την Κυριακή,ποιά προτιμάς απο τις 3 ?

Αυτό είναι ισχυρό,είναι δεδομένο,είναι επαγγελματικό.Δεν είναι γενικό και αόριστο ‘’άντε θα τα

πούμε’’,δεν μπορείτε να δουλέψετε έτσι.

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΓΡΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΘΕΤΙΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.

 

Αν δουλέψετε για εναν μήνα,βγάλετε κάποια χρήματα αυτό το μήνα και τα ξοδέψατε αυτά τα χρήματα,πρέπει να το επαναλάβετε τον επόμενο μήνα.

Να βγάλετε κάποια χρήματα,να τα ξοδέψετε.

Κάνετε τον τρίτο μήνα,βγάλατε κάποια λεφτά,τα ξοδεύετε,

               Και μπορείτε να το κάνετε αυτό γιά 480 μήνες και το τελικό

               αποτέλεσμα να είναι ..μηδέν.

Αν αυτά που βγάζετε τα ξοδεύετε,τα χρήματα έχουν φύγει,είτε το κάνετε αυτό μιά φορά είτε το κάνετε 500 φορές.Πάντα θα έχουν φύγει αυτά τα χρήματα.

Αυτό δεν κάνουμε όλη μας τη ζωή,έτσι δεν είναι?

Παίρνουμε χρήματα,τα ξοδεύουμε,παίρνουμε-ξοδεύουμε.

Αναπνέουμε-εκπνέουμε,αναπνοή-εκπνοή.

Μετά από 40 χρόνια εισπνοών και εκπνοών πόσος αέρας αέρας έχει μείνει στα πνευμόνια μας?

Αν το πορτοφόλι μας ανοιγοκλείνει σαν ακορντεόν πόσα χρήματα θα έχουν μείνει στο τέλος?

 

Σ’ ΑΥΤΗΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

Θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.Μιλάω για μια σωστή δόμηση της επιχείρησης εδώ

 

Η εργασία που βάζετε τον πρώτο μήνα,

το αποτέλεσμα παραμένει και τον επόμενο μήνα.

 

Αν τον δεύτερο μήνα κανετε πάλι εργασία,

αυτό επηρεάζει και τον τρίτο μήνα.

 

Αν κάνετε και τον τρίτο μήνα εργασία

αυτό το αποτέλεσμα μεταφέρετε και τον επόμενο.

 

Πόσες φορές θέλετε να επαναλάβω αυτό που κάνω για να καταλάβετε τι συμβαίνει εδώ πέρα?

 

Τώρα,

Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας.

Σ’ αυτές τις 2 περιπτώσεις ποιός από του 2 έκανε περισσότερη εργασία για 6 μήνες?

6 μήνες δουλειά στη μία περίπτωση

6 μήνες δουλειά στη άλλη περίπτωση

Ποιός δούλεψε πιό σκληρά? Ας υποθέσουμε ότι και οι 2 δούλεψαν το ίδιο σκληρά.

ΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ?

Ας ρίξουμε λοιπόν μιά γρήγορη ματιά σε καποια αποτελέσματα.

 

Όταν βλέπετε το επιχειρηματικό πλάνο,βλέπετε μερικά νούμερα.Βλέπετε ότι αν εσείς οι ίδιοι είσαστε παραγωγικοί καταναλωτές και χρησιμοποιείτε τα προιόντα,έχετε μία οικονομία π.χ 40

ευρώ το μήνα,και καθώς βλέπετε να ανεβαίνετε στον πίνακα των μπόνους,έχετε κάποια αποτελέσματα οικονομικά.

Τα οικονομικά αυτά αποτελέσματα σοκάρουν στην αρχή.Μήπως θεωρείτε ότι γίνεστε πάμπλουτοι στην αρχή?Όχι βέβαια.

              Αλλά ας τα δούμε σε περίοδο ενός έτους.Δεν είναι περισσότερα  χρήματα

αλλά τα βλέπουμε από μία διαφορετική σκοπιά.

 

Ας πάμε όμως ένα βήμα παραπέρα.

Τι είναι αυτά τα 40 ευρώ που βλέπουμε?Ψωνίζατε και πρίν ,ψωνίζετε και τώρα.

Αλλάξατε τον τρόπο και το μέρος που ψωνίζατε και τώρα έχετε ένα όφελος.

Κοιτάξτε,αυτό είναι ένα είδος παθητικού εισοδήματος ,και με αυτή τη μέθοδο μας έρχεται ένα

παράπλευρο όφελος.

Διότι δεν ξεκινάμε κάθε μήνα από το μηδέν.

Κάνατε κάτι τον προηγούμενο μήνα και αυτό επαναλαμβάνεται τον επόμενο.

Ενεργοποιήσατε έναν μηχανισμό,ο οποίος αρχίζει να λειτουργεί μόνος του,με τη δική του δύναμη.

 

ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ 5% ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ 40 ΕΥΡΩ ΤΟΚΟ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑ-

ΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ?

         ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ 9.600.- ΕΥΡΩ!

και αυτό εσεις το έχετε μόνο επειδή αλλάξατε τον τρόπο που ψωνίζετε.

Δεν είναι εντυπωσιακό αυτό το νούμερο αλλα προσπαθήστε να το αποκτήσετε χωρίς να κάνετε καμία προσπάθεια με έναν οποιοδήποτε διαφορετικό τρόπο .

Για να έχετε αποτέλεσμα πρέπει να έχετε 9600 ευρώ στην Τράπεζα.

Γιά να είσαστε  3% πρέπει να είχατε στην Τράπεζα  15.000. ευρώ

                        6%                                                     24.500

                        9%                                                     53.000

                       12%                                                   102.000

  στο                15%                                                   168.000

                        17%                                                   228.000

                        20%                                                   415.000

 κ.ο.κ

 

Τι είναι πιό εύκολο λοιπόν? Τι κάνανε λοιπόν όλοι αυτοί?

            Μερικά απλά βηματάκια.

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑΤΑΚΙ

Ξεκίνησαν όπως ξεκινήσαμε όλοι μας.

Μάθανε πως να βάλουνε την υπογραφή τους σε ένα συμφωνητικό(κι αυτό ακόμα ξέρετε είναι πληροφορία)Αν ξέρετε να το κάνετε μπορείτε να βοηθήσετε και κάποιον άλλον να το κάνει.

 

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑΤΑΚΙ

Είναι πραγματικά το κλειδί.Αυτό θα έπρεπε να είναι στόχος σε όλα τα επίπεδα ανά πάσα στιγμή.Αυτή είναι η τεράστια διαφορά μεταξύ ερασιτεχνών και επαγγελματιών.

Όταν εσείς γίνετε στελέχη ,μπορείτε να βοηθήσετε και άλλους να γίνουνε στελέχη.

 

Ξέρετε οτι στον κόσμο των παραδοσιακών επιχειρήσεων οι άνθρωποι προσπαθούνε να κρατήσουν τις καρέκλες τους πολεμώντας ενώ εδώ εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε κι άλλους.

 

Αν βοηθάτε ανθρώπους να πετύχουν στα διάφορα επίπεδα τότε θα ανέβετε κι εσείς επίπεδα είτε το θέλετε είτε δεν θέλετε είτε σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει.

 

Τι κάνουμε λοιπόν.

Δημιουργούμε πίεση κάτω από μας και αυτή η πίεση, μας ανεβάζει προς τα πάνω.

 

Τα διαβάσατε λοιπόν όλα αυτά επειδή κάποιος σας κάλεσε η σας έδωσε τις πρώτες πληροφορίες για την εταιρεία αυτή.

Μελετήσατε το πρόγραμμα το οποίο λειτουργεί 5 χρόνια τώρα.

 

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ

 

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ,

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

 

Κατηγορία: 
Άρθρα