Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην menu_set_active_trail() (γραμμή 2405 του /home/gr295815/public_html/includes/menu.inc).

Η Λίστα

Η ΛΙΣΤΑ

 

Σκεφτόμενοι το θέμα της λίστας,σίγουρα απ’ το μυαλό σας περνάνε δύο σκέψεις.

Η σκέφτεστε διάφορα πρόσωπα που πιστεύετε ότι θα είναι κατάλληλα και ταυτόχρονα

αποκλείετε κάποιους άλλους η σκέφτεσθε ότι δεν γνωρίζετε αρκετό κόσμο.

      Παρ’ όλο που είναι πολύ φυσικό να σκέφτεστε έτσι ιδιαίτερα όσοι είστε πολύ καινού-

ργιοι στην επιχείρηση,η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

 

Γιά παράδειγμα σκέφτεστε ‘’ Ο εξάδελφός μου είναι τέλειος γιατί είναι πολύ κοινωνικός.Ο δε

συνάδελφός μου επίσης,γιατί είναι πάρα πολύ καλός πωλητής,ο γείτονάς μου δεν κάνει γιατί

είναι πολυάσχολος.’’

Πείτε μου σας παρακαλώ.Είστε τόσο πολύ σίγουροι για την κρίση σας ώστε να βάζατε και

στοίχημα?

Η ιστορία δεκαετιών έχει αποδείξει με πολύ μεγάλο στατιστικό δείγμα ότι αρχικά

αρκετοί άνθρωποι που θεωρούμε τους καταλληλότερους,δεν ενδιαφέρονται,αλλά

και το αντίθετο φυσικά.

               Αυτό λοιπόν που προτείνει το σύστημα είναι ότι ο καταλληλότερος τρόπος για να

γράψεις μιά τέλεια λίστα,είναι να την φτιάξεις μαζί με κάποιον έμπειρο συνεργάτη,από την

γραμμή αναδοχής σου.

Θα μου πείτε.’’Γιατί?Δεν ξέρω να γράφω μόνος μου τη λίστα μου?,άσε που δεν χρειάζεται να

τους γράφω γιατί τους θυμάμαι.

Είναι μιά άποψη.Όμως θυμηθείτε ότι εσείς και ο συνεργάτης σας έχετε κοινά συμφέροντα και

πιστέψτε με,ένας έμπειρος συνεργάτης είναι ένας ανεκτίμητος θησαυρός που θα σας απαλλά-

ξει από πολλές κακοτοπιές.

Κάνοντας τη λίστα σας με κάποιο συνεργάτη σας δεν θα χρειαστεί να μπείτε στον πειρασμό να

προδικάσετε και να προαποφασίσετε γιά τα άτομα της λίστας σας.

Γιά να μην αισθάνεστε άσχημα μπορώ να σας βεβαιώσω ότι το 90% των νέων επιχειρηματιών

σκέφτονται κάπως έτσι.Προδικάζουν και αποφασίζουν γιά λογαριασμό των ανθρώπων που γνωρίζουν.Δεν είναι σωστό και έξυπνο αλλά έτσι συμβαίνει.Ακόμα λοιπόν κι αν σκέφτεσθε

όπως το 90%,ο συνεργάτης σας θα σας βγάλει γρήγορα απ’ αυτό το δίλημμα.

Θα σας ζητήσει να γράψετε ΚΑΙ αυτούς που θεωρείτε ακατάλληλους γιά την επιχείρηση,τους

πολυάσχολους,τους πολύ πετυχημένους,αυτούς που δεν έχετε πολύ στενή σχέση,τους φιλόδοξους,και γενικά όλους όσους εσείς δεν θα βάζατε ποτέ στην λίστα σας.

Γράψτε τους και θα δείτε τι θα συμβεί.

Η αλήθεια είναι ,ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα σε μιά ίση ευκαιρία,όπως την

είχαμε όλοι μας.Ας τους αφήσουμε καλύτερα να την αξιολογήσουν μόνοι τους.

Αναρωτηθείτε το εξής..Θα θέλατε εσείς να μην είχατε ποτέ συμπεριληφθεί στη λίστα κάποιου?

Να σας είχανε απορρίψει γιά οποιονδήποτε λόγο χωρίς να σας ρωτήσουν?Γιά σκεφτείτε το

λίγο.Με ποιό κριτήριο προσκληθήκατε εσείς?

Σκέφτηκε μήπως κάποιος ότι εσείς είχατε άπλετο χρόνο στη διαθεσή σας και προκειμένου να

βαριέστε είπε,’’Ας του δείξουμε την επιχείρηση νάχει και με κάτι ναασχολείται.’’

 

Μήπως είστε άνεργος η παίρνετε λίγα χρήματα απ’ τη δουλειά σας?

Μήπως είστε πολύ ευπαρουσίαστος η πολύ νέος,πολύ μορφωμένος?

Μήπως έχετε καταπληκτικό ταλέντο στις πωλήσεις?

Καθόλου

Μπορεί να μην είστε τίποτα απ’ όλα αυτά.

 

Μπορεί να είστε με πολλά πτυχία,με ένα η με κανένα.

Μπορεί να είστε ευπαρουσίαστος,μέτριος η άσχημος.

Μπορεί νάχετε πάρα πολλά χρήματα,λίγα η καθόλου.

Μπορεί να είστε νέας ηλικίας,μέσης η καποια ..ήντα.

Μπορεί να είστε πολύ καλός στις πωλήσεις,μέτριος η να μήν έχετε ιδέα.

 

Απλά κάποιος σκέφτηκε πολύ απλά,οτι είναι μία υπέροχη ευκαιρία γιά όλο τον κόσμο

και αποφάσισε να σας ενημερώσει γιά να αποφασίσετε εσείς τι θα κάνετε και πως θα

την αξιοποιήσετε  γιά δικό σας λογαριασμό.

             Η ΛΙΣΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΚΑΝΟΝΑ

Γράφω όσους ανθρώπους γνωρίζω που καταναλώνουν.Έτσι γενικά.

                   Αν ξέρετε κάποιον που δεν τρώει,δεν πλένεται,δεν αγοράζει δώρα,εντάξει,αυτόν μην τον γράφετε στην λίστα σας.

θα τους καταγράψετε λοιπόν όλους.

ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΕΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ Η ΟΧΙ,

Η ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ.

 

Καλό είναι επίσης να γράψετε μία ομαδοποιημένη λίστα,που σημαίνει ότι θα τους χωρίσετε και

θα τους καταγράψετε σε κατηγορίες.Συγγενείς,φίλοι,συνάδελφοι,συναθλητές κλπ.

Αυτό θα βοηθήσει πολύ κυρίως τους νέους επίδοξους επιχειρηματίες γιατί θα αναπτύσουνν

πολύ γρήγορα τις ομάδες τους.Για παράδειγμα,εάν έχετε στο σαλόνι σας και παρακολουθούν

την παρουσίαση του πλάνου μερικούς συναδέλφους σας και όπως φαντάζομαι θα σας

συμβουλεύσει ο συνεργάτης σας,μάλλον θα δώσετε προτεραιότητα σ’ αυτούς που έχουν την

μεγαλύτερη επιρροή στους υπόλοιπους.Μπαίνοντας αυτοί στην επιχείρησή σας ,πρώτον

αποτελούν μία ομάδα που ήδη έχει κάποιες διαμορφωμένες σχέσεις,θέλω να πώ ότι

ήδη γνωρίζονται μεταξύ τους,και αυτό διευκολύνει πολύ περισσότερο την περαιτέρω

συνεργασία τους.Δεύτερον,Αυτοί ήδη επιρρεάζουν τους υπόλοιπους και καταλαβαί-

νετε ότι κι αυτοί με την σειρά τους θα συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάπτυξη της επιχείρησής σας κοκ.

                      Προετοιμάστε λοιπόν την λίστα σας,ψάχνοντας γιά πιθανούς συνεργάτες στα

εξής σημεία.Κινητά τηλέφωνα,ατζέντες,άλμπουμ φωτογραφιών,και αφού τελειώσετε με

αυτό ανοίξτε το έντυπο εκπαίδευσης της Ακαδημίας και διαβάστε από εκεί ένα ένα τα επαγγέλματα και τις διάφορες περιπτώσεις που αναφέρονται σε αυτό και γράψτε όλους όσους

σας έρχονται στο μυαλό.Και είπαμε χωρίς να προδικάζετε.Τώρα,γιά όσους σκέφτεστε.’’Δέν

γνωρίζω ανθρώπους’’,η πραγματικότητα εάν το καλοσκευτείτε είναι ότι γνωρίζετε αρκετούς

ανθρώπους μιάς και δεν είστε ερημίτης.Απλά νομίζετε ότι δεν θα ενδιαφέρονται και εσείς

όμως δεν θα στοιχηματίζατε.

Αν ο πραγματικός προβληματισμός σας είναι ότι δεν γνωρίζετε αρκετούς,ίσως σας βοηθήσει το εξής.Διάβασα σ’ ένα βιβλίο που τιτλοφορείται ‘’Ανεξάντλητες συστάσεις’’ότι ο μικρότερος

κύκλος γνωριμιών ενός μέσου ανθρώπου,όχι εξαιρετικά κοινωνικού είναι περίπου 250 άτομα.

Καταπληκτικό?Επιτρέψτε στον συνεργάτη σας να σας αποδείξει ότι πραγματικά έχετε ένα

μεγάλο κύκλο γνωριμιών και άν παρ΄ελπίδα εσείς έχετε δίκηο και πάλι υπάρχει λύση.

Υπάρχουν επιχειρηματικά εργαλεία που αναφέρονται ακριβώς στο πώς κάποιος μπορεί να κάνει νέες γνωριμίες.Κάτι που έτσι κι αλλοιώς θα χρειαστεί να μάθετε

ακόμα και όσοι έχετε πολύ μεγάλο κύκλο γνωριμιών.

 

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ   Η   Λ Ι Σ Τ Α .

και όσο μεγαλύτερο κεφάλαιο έχουμε να επενδύσουμε τόσο καλύτερα και γρηγορό-

τερα αποτελέσματα θα έχουμε.

   Αυτό συμβαίνει και στις παραδοσιακές επιχειρήσεις.

 

Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι η μικρή λίστα δημιουργεί αποθάρυνση ενώ η μεγάλη λίστα, και μάλιστα η συνεχώς αυξανόμενη λίστα,δίνει σιγουριά.

ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΙΣΤΑ.

           Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι εσείς αποτελείτε εξαίρεση και δεν έχετε κύκλο γνωριμιών τουλάχιστο 200 με 250 ατόμων.δεν υπάρχει κανείς που να μην γνωρίζει λιγώτερο

απο 50 ανθρώπους.

‘Ολοι έχουν, 10 συγγενείς,10 φίλους,10 συναδέλφους,10 συμμαθητές,και γνωρίζουν και

10 επαγγελματίες,Κάπου κουρεύονται,από κάπου αγοράζουν ψωμί και λαχανικά,όλοι

έχουν και ένα οδοντίατρο,ένα γιατρό,ένα ασφαλιστή,κάπου επισκευάζουν το αυτοκίνητό τους,από κάπου βάζουν βενζίνη,τα παιδιά τους έχουν δασκάλους,καθηγη-

τές,γυμναστές,κάνουν ξένες γλώσσες,κομιούτερ,πάνε στις Τράπεζες, και όλοι αυτοί με την σειρά τους γνωρίζουν τουλάχιστον άλλους 50 ο καθένας.

ΣΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 50Χ50 ΕΙΝΑΙ 2500 ΑΤΟΜΑ.

 

Πιστεύετε ότι ανάμεσα σε όλους αυτούς δεν μπορείτε να βρείτε κάποιους πελάτες αλλά και συνεργάτες,για να χτίσετε την επιχείρησή σας?

 

Σκεφτείτε το εξής..Γνωρίζετε ανθρώπους που γνωρίζουν άλλους ανθρώπους και αυτοί με την σειρά τους γνωρίζουν κάποιους άλλους κοκ.

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι καταναλώνουν καθημερινά διάφορα αγαθά,ξοδεύουν αρκετά χρήματα και μερικές φορές δεν είναι ικανοποιημένοι απο την ποιότητα και τις τιμές των προιόντων που αγοράζουν.Σύν το γεγονός ότι δυσκολεύονται να βρούν προιόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

Κάποιοι απο αυτούς θα ήταν πολύ χαρούμενοι για να τους εξυπηρετούσαμε σαν πελάτες μας.

   Επίσης όμως ανάμεσά τους είναι και άνθρωποι με φιλοδοξίες και όνειρα για τη ζωή τους,που είναι εργατικοί,αλλά δεν τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να κάνουν μιά δική τους επιχείρηση,είτε λόγω ελλείψεως κεφαλαίων,είτε λόγω γνώσεων,είτε κάποιου

άλλου ρίσκου.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟ.

           Φυσικά θα υπάρξουν και κάποιοι άλλοι,εντελώς αδιάφοροι και γιά τα προιόντα και για

την επιχείρηση.Αλλά γενικά να ξέρετε ότι επιτρέπουμε στους ανθρώπους να αποφασίζουν μόνοι τους.

Μιά και ο στόχος μας είναι να αυξάνουμε συνεχώς την λίστα μας,καλό θα είναι

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ.

Συχνά συναντάμε τυχαία στο δρόμο η σε ένα κατάστημα κάποιο γνωστό μας που κατά ένα

περίεργο λόγο ξεχλασαμε να τον βάλουμε στην λίστα μας η βρισκόμαστε κάπου και κάνουμε μιά νέα γνωριμία.

Αν έχουμε το μπλόκ,το σημειώνουμε και ενημερώνουμε αργότερα τη λίστα μας.

Εάν δεν έχουμε το μπλόκ και το γράψουμε στο πακέττο των τσιγάρων η πίσω απο μία δική μας κάρτα η σ’ ενα πρόχειρο χαρτάκι και δεν τα πετάξουμε,έχει καλώς.

         Εάν είχατε καιρό να βρεθείτε,ζητήστε το τηλέφωνό τους γιατί είναι πιθανό να έχει αλλάξει.Συνήθως για να έχετε ξεχάσει να τον βάλετε στην λίστα σας δεν βλέπεστε και πολύ συχνά.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ,Δεν θα του κάνετε πρόσκληση,το τηλέφωνό του θέλετε για να θερμάνετε αν θέλετε τη σχέση σας πριν του μιλήσετε για την επιχείρηση.Εκτός και άν αυτός σας

προκαλέσει,αλλά καλό είναι να αποφύγετε την κατ’ ευθείαν πρόσκληση,ειδικά εάν είστε πολύ καινούργιοι.

Ξέρετε οι άνθρωποι αρέσκονται να μιλάνε.Ας τους ακούσουμε,ας τους αφήσουμε να μας πούν,

για την δουλειά τους,για την οικογένειά τους,για τα ενδιαφέροντά τους,και ο συνεργάτης σας θα σας πεί τι πρέπει να κάνετε και πότε να το κάνετε.

Έχει σημασία να ακούσετε τι θα πουν αυτοί οι άνθρωποι ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣ.

   Εάν μιλήσουν,θα μάθετε εάν είναι δυσαρεστημένοι απ’ τη δουλειά τους,αν έχουν κάποιες ανάγκες,κάποια όνειρα που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν και αργότερα,όταν έλθει η

ώρα της πρόσκλησης ,μπορείτε να αναφερθείτε σε αυτά.

΄΄ Θυμάσαι όταν συναντηθήκαμε στο πάρτυ του Γιάννη που μούπες ότι θάθελες περισσότερο

χρόνο γιά τον εαυτό σου να ταξιδέψεις η χρήματα γιά να έχεις ένα δικό σου σπίτι κλπ?’’

‘’Λοιπόν,νομίζω ότι έχω κάτι γιά σένα.Δεν είμαι σίγουρος,αλλά μπορεί να σε ενδιαφέρει και τελικά ν’ αποκτήσεις το χρόνο να ταξιδέψεις η τα χρήματα γιά να πάρεις εκείνο το σπίτι.’’

 

Κάντε τους σύντομες ερωτήσεις και αφήστε τους να μιλήσουν περισσότερο εκείνοι.Επίσης

να θυμάστε,ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑς ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ-

ΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΕΠΑΦΗΣ.

Θα μεγαλώσει πολύ η λίστα σας μ΄αυτά τα 2 εργαλεία,αν παράλληλα αναπτύξετε την

συνήθεια και την νοοτροπία να έχετε ανοιχτές τις κεραίες σας και να ακούτε τι λένε οι ανθρώποι γύρω σας.

                                      Όχι να κρυφακούτε,να παρατηρείτε και να ακούτε.

Αν διαπιστώσετε ότι χρειάζονται κάτι, να θυμηθείτε ότι η επιχειρηματική ευκαιρία της Essens,

μπορεί να τους δώσει σχεδόν όλα όσα χρειάζονται.ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩ-

ΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.

Αν λοιπόν διαπιστώσετε ότι χρειάζονται κάτι,δώστε την κάρτα σας και πάρτε τη δική τους,λέγοντας ‘’Νομίζω ότι έχω κάτι που σε ενδιαφέρει και μπορεί να είναι η λύση που

χρειάζεσαι.Θα σου τηλεφωνήσω μιά απ’  αυτές τις μέρες.Θα θυμάσαι ότι μιλήσαμε?

η ‘’Άκουσε αυτό το cd η διάβασε αυτό το κείμενο,νομίζω ότι έχει αυτό που ψάχνεις

και θα περάσω αύριο να το πάρω πίσω. Εάν σε ενδιαφέρει θα βρούμε λίγο χρόνο και

θα το συζητήσουμε.’’

 

Κάθε μέρα ερχόμαστε σε επαφή με δεκάδες ανθρώπους.Πηγαίνουμε γιά ψώνια σε καταστήμα-

τα ,πηγαίνουμε σε Τράπεζες,σεΔημόσιους Οργανισμούς,σε ταβέρνες,διακοπές,συνεχώς κάπου είμαστε.Γι ‘ αυτό και δεν έχουμε ποτέ χρόνο.

Παρατηρήστε την συμπεριφορά των ανθρώπων και βρήτε έναν λόγο να πιάσετε κουβέντα μαζί τους.Δεν θα τους κάνετε πρόσκληση,απλά χαμογελάστε τους και πείτε τους μιά ζεστή καλημέρα.Μιλήστε για τον καιρό,ρωτήστε την ώρα,ρωτήστε τους πόση ώρα περιμένουν στην ουρά,κάντε τους ένα κομπλιμέντο για την γραβάτα τους,για το χαμόγελό τους,απλά και μόνο για να νοιώσουν όμορφα.

Φτιάξτε τη μέρα κάποιου ανθρώπου και ας μην έχετε να κερδίσετε τίποτα.Αν είναι στο

χώρο της δουλειάς τους,ευχαριστήστε τους που σας εξυπηρέτησαν και γίνετε πελάτης τους γιά ένα μικρό διάστημα,μέχρι να αισθανθείτε φιλικά και να νοιώσετε έτοιμοι για να τους κάνετε

πρόσκληση.

Και αν δεν ανταποκριθούν?Μικρό το κακό.Η θα έχετε αποκτήσει καινούργιους φίλους η θα

αλλάξετε κατάστημα,φούρνο,βενζινάδικο κλπ.

Την κατάλληλη χρονική στιγμή δώστε τους κάποιο υλικό επαφής η την κάρτα σας και φυσικά πάρτε το τηλέφωνό τους.Αυτή είναι η διαδικασία των νέων γνωριμιών(PROSPECTING).

Βλέπε και το αντίστοιχο βιβλίο.

Υπάρχουν βιβλία και ομιλίες προτεινόμενες που πραγματεύονται εκτενώς το πώς να δημιου-

ργήσετε νέες γνωριμίες.Μπορείτε να τα αναζητήσετε από τον ανάδοχό σας η να ρωτήσετε τους συνεργάτες σας να σας προτείνουν κάποιους τίτλους.

Έτσι πάντως μεγαλώνουμε τη λίστα μας.Το πώς και πότε θα τους κάνουμε πρόσκληση είναι ένα άλλο θέμα που και πάλι θα το συζητήσετε με τον συνεργάτη σας.

 

Το κεφάλαιο της επιχείρησης είναι Η ΛΙΣΤΑ και όχι ΤΑ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ

όταν ξεκινάμε,όπως νομίζουν οι περισσότεροι.

Και είπαμε ήδη ότι όσο μεγάλο κεφάλαιο επενδύσουμε,τόσο μεγαλύτερη επιχείρηση θα έχουμε.

 

Ένα λάθος που κάνουν πολύ νέοι επιχειρηματίες στο ξεκίνημά τους είναι ότι θεωρούν ότι η

λίστα δεν είναι απαραίτητο να είναι γραπτή,αρκεί να βρίσκεται μέσα στο κεφάλι.

ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ

ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ,ΓΡΑΠΤΗ,ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΙΣΤΑ.

Και το ίδιο να ενθαρρύνετε να κάνουν και οι νέοι συνεργάτες σας.

Κάποιοι μπαίνουν στον κόπο να γράψουν 10-20-30 ονόματα που τους έρχονται αμέσως στον νου και σε 2-3 εβδομάδες τα παρατάνε νομίζοντας ότι η επιχείρηση δεν δουλεύει.

Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό?

Απλά γιατί έγραψαν τα πρώτα ονόματα που σκέφτηκαν-και αυτά είναι συνήθως του πολύ στενού περιβάλλοντός τους-και όπως συμβαίνει φυσιολογικά σε όλους τους επαγγελματικούς

χώρους,αφ ‘ενός είναι πάρα πολύ λίγοι για να προκόψει οποιαδήποτε επιχείρηση.

Φανταστείτε έναν ασφαλιστή,έναν γιατρό, η έναν κομμωτή η οποινδήποτε άλλο επαγγελματία,

να θέλουν να πετύχουν μόνο και μόνο επειδή στο στενό τους περιβάλλον θα κάνουν κάποια

ασφάλεια η όταν θα αρρωσταίνουν θα πηγαίνουν σ’ αυτόν η θα κουρεύονται σε αυτόν.

            Από την άλλη πλευρ’α τα άτομα του στενού περιβάλλοντος,αισθάνονται πολύ άνετα

ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην έλθουν γιά παράδειγμα στην παρουσίαση η να σου πούν την

αρνητική τους άποψη και δημιουργούν έτσι με αυτόν τον τρόπο ένα κλίμα αποθάρρυνσης.

Δεν το κάνουν με κακή πρόθεση,αντίθετα θα έλεγα ότι οι προθέσεις τους είναι συνήθως καλοπροαίρετες.Η ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει έστω και ένας άγραφος νόμος που να απογορεύει σε όσους δεν έχουν

γνώση,να εκφράζουν την γνώμη τους.

Λίγο πολύ όλοι νομίζουμε ότι ξέρουμε από χρηματοοικονομικά θέματα,κάτι από ΙΑΤΡΙΚΑ,

η Νομικά,και σεισμολόγοι γινόμαστε αρκετές φορές και Πρωθυπουργοί ,έτσι είμαστε.

 

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ  Υ Π Ο Μ Ο Ν Η   ΚΑΙ  Ε Π Ι Μ Ο Ν Η, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙ-

ΤΕ.

Κάτι άλλο που εμποδίζει τους νέους επιχειρηματίες από το να κάνουν μιά μεγάλη λίστα,είναι

γιατί ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

Σκέφτονται ‘’Πώς να καλέσω τώρα εγώ τον Μάκη που έχω να τον δώ 6 χρόνια..”

Λοιπόν,γιά να βάλουμε μιά τάξη.

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΤΙΣΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΒΗΜΑ.

               Αφού ολοκληρώσουμε αυτό το βήμα που λέγετε ομαδοποιημένη λίστα,θα προχωρήσουμε στο επόμενο που είναι η πρόσκληση.

Γιά να ξεπεράσετε αυτό το εμπόδιο,ζητείστε την βοήθεια κάποιου συνεργάτη από την γραμμή αναδοχής σας.

Έχω τώρα τυην εντύπωση, ότι αρκετοί απο σάς που διαβάζετε αυτό το άρθρο,έχετε ένα μεγά-

λο ερωτηματικό αυτή τη στιγμή στη σκέψη σας.

‘’Μα καλά τίποτα δεν θα κάνω χωρίς να ρωτήσω κάποιο συνεργάτη?’’

Και βέβαια μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε, όμως, αυτή είναι η δύναμη του συστήματος.

Έχετε στη διαθεσή σας τους συνεργάτες σας που εκπαιδεύονται και είναι δίπλα σας γιά να

αποτρέψουν όσο γίνεται περισσότερα λάθη που μπορεί να σας κοστίσουν σε χρόνο,σε χρήμα-

τα,ακόμα και σε ψυχολογική φθορά και σας ενθαρρύνουν να κάνετε ακριβώς το ίδιο και εσείς αργότερα με τους δικούς σας συνεργάτες στη γραμμή διαδοχής σας.

            Είναι έξυπνο να συζητήσετε μαζί με τον συνεργάτη σας τη λίστα σας ,για να σας βοη-

θήσουν να χαλαρώσετε ως πρός το θέμα της λίστας.

Προσπαθείστε να κατοννοήσετε το εξής.Μαζί με τον συνεργάτη σας πρώτα θα καταγράψετε

συναδέλφους,συγγενείς,τους ανθρώπους που γνωρίζετε σε ομάδες,φίλους,κλπ.,και μετά θα

ξεχωρίσετε θα έλεγα τα άτομα της λίστας σε κατηγορίες.

 

       Σε αυτούς που αισθάνεστε άνετα να τους προσκαλέσετε, θα το κάνετε μαθαί-

νοντας μία αποτελεσματική και επαγγελματική πρόσκληση που θα διδαχτείτε.

 

       Σε αυτούς που θα προσκληθούν  από μόνοι τους.Γιά την ακρίβεια θα ξεχωρήσε-

τε άτομα στα οποία θα δώσετε κάποιο υλικό επαφής και αφού το ακούσουν η το δια-

βάσουν η το δούν,θα έχει οξυνθεί το ενδιαφέρον τους και θα σας ζητήσουν από μόνοι τους να τους πείτε περισσότερες λεπτομέρειες.

 

      Κάποιους θα τους καλέσει εκ μέρους σας ο συνεργάτης σας.

 

      Θα ξεχωρίσετε και μερικούς που πρίν τους προσκαλέσετε θα επανασυνδεθείτε με

κάποιο τρόπο,μπορεί και να χρειαστεί και να πιείτε ένα καφέ,να πάτε μιά βόλτα,να τους τηλεφωνήσετε για χρόνια πολλά,και κάποια στιγμή θα είστε έτοιμοι να τους

προσκαλέσετε.

 

      Ίσως όμως και να υπάρξουν κάποιοι που δεν θα τους προσκαλέσετε ποτέ.

 

Κατανοώντας ότι ην λίστα πρέπει να είναι γραπτή,ομαδοποιημένη και μεγάλη,γιά να μπορέ-

σετε να την αξιολογήσετε με το συνεργάτη σας,θα σας πρότεινα να την γράψετε σε ένα

τυποποιημένο έντυπο που θα περιλαμβάνει και κάποιες πληροφορίες γι αυτούς π.χ

Επάγγελμα   Ηλικία ,ΦΙλόδοξος κλπ,αυτό θα το δείτε με το συνεργάτη σας.

Χωρίστε τους ανθρώπους σε κατηγορίες..

ΦΙΛΟΙ , ΓΝΩΣΤΟΙ , ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  ,ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ,  ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΑΙΔΙΩΝ  ΚΛΠ

Αυτό σημαίνει καλά οργανωμένη ομαδοποιημένη λίστα.

 

Οι περισσότεροι την γράφουν σε σκόρπια χαρτιά που ποτέ δεν τα βρίσκουν όταν τα χρειάζονται.Η ομαδοποιημένη λίστα θα σας βοηθήσει αφάνταστα αργότερα για τις προσκλή-

σεις σας και για την ανάπτυξη των ομάδων σας,

Σκεφτείτε το παράδειγμα που αναφέραμε πρίν,ότι ξεκινάτε να προσκαλείτε από την κατηγορία των συναδέλφων σας.

Είναι μιά ομάδα που γνωρίζονται μεταξύ τους,άρα εάν αναφέρετε στις προσκλήσεις σας ότι θα

είναι όλοι μαζί παρέα,μπορεί να έχετε και μεγαλύτερη προσέλευση.

Επίσης μπορούν ευκολώτερα να κατανοήσουν ότι ξεκινούν τις επιχειρήσεις τους σαν παρέα,

και αυτό τους ενθουσιάζει γιατί βλέπουν άμεσα να σχοιματίζεται ένα κομμάτι της επιχείρησής

τους.

Όταν ο συνεργάτης σας έχει μιά τέτοια λίστα μπροστά του,πολύ πιθανό να κάνει το εξής…

Θα βάλει δίπλα στα ονόματα κάποια σημάδια πχ τα αρχικά ΥΕ που σημαίνουν υλικό επαφής,

γι αυτούς που είναι καλύτερα να προσεγγιστούν με υλικό επαφής η ΤΗΛ ,γι όσους είναι καλύ-

τερο να προηγηθεί κάποιο τηλεφώνημα επανασύνδεσης η ένα οποιοδήποτε άλλο σημάδι που

θα υποδηλώνει ποιά είναι η σωστή κίνηση που πρέπει να κάνει.

                   Θυμάστε που είπαμε ότι πρέπει να τους χωρίσουμε σε 5 κατηγορίες?

Έτσι ακριβώς είναι.Τι έχετε κερδίσει τώρα απο αυτή τη διαδικασία εσείς και ο συνεργάτης σας?

Χρόνο,αρκετό χρόνο.

Εάν μου επιτρέπετε θα σας δώσω μία συμβουλή.Απο την εμπειρία μου θα σας πρότεινα να

αφιερώσετε τις πρώτες μέρες της καρριέρας σας στο να γράψετε σωστά ολόκληρη τη λίστα σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που παραιτούνται και διατείνονται ότι η επιχείρηση δεν δουλεύει,έχουν προσπεράσει αυτό το βήμα.

Μπορείτε να φανταστείτε ένα παραδοσιακό επιχειρηματία να λέει ‘’ Ε δεν βαριέσαι τώρα,

100.000.- ευρώ χρειάζονται για να ξεκινήσω τώρα την επιχείρησή μου, άς βάλω τώρα τα 100.-

ευρώ και βλέπουμε.’’ Ποιό θα ήταν το μέλλον του?Πολύ σωστά,δεν θα είχε μέλλον.

Το κεφάλαιο της κάθε σοβαρής επιχείρησης πρέπει να είναι εκεί και να επενδυθεί σωστά στο ξεκίνημα της επιχείρησης,το ίδιο θα κάνετε κι εσείς.

 

Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε, θα είναι να συγκεντρώσετε το κεφάλαιο της επιχεί-

ρησής σας,Θα γράψετε όλη τη λίστα σας,σε ομάδες,θα συγκεντρώσετε όλα τα στοιχεία που θα χρειαστείτε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΗΛΙΚΙΑ.ΤΗΛΕΦΩΝΑ,ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ-

ΚΑ των υποψηφίων και τότε θα είστε έτοιμοι να προχωρήσετε.

 

Όλα όσα μοιράστηκα μαζί σας ,σε συνδιασμό με οδηγίες της γραμμής αναδοχής σας,πιστεύω

ότι θα σας βοηθήσουν να έχετε πάντα μία ανεξάντητη πηγή κεφαλαίων γιά την επιχείρησή σας. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΔΑΞΙΜΟΣ ΕΙΣΤΕ.

 

Να σκέφτεστε πάντα ότι από τη στιγμή που ήλθατε σε επαφή με την επιχειρηματική ευκαιρία της ESSENS ,κουβαλάτε κατά κάποιο τρόπο μία ευθύνη.Μιά ευθύνη πρός τον εαυτό σας και τα όνειρά σας αλλά και πρός τους άλλους ανθρώπους.

 

Γνωρίζετε ότι υπάρχει διέξοδος,γνωρίζετε επίσης και ανθρώπους που βρίσκονται σε

αδιέξοδο.

Δεν είναι άδικο να κρύβετε στή λήθη αυτό το απλό αλλά τόσο δυνατό μυστικό?

 

Εμείς νοιώσαμε ότι θα μας πλήγωνε πολύ άν ερχότανε μία μέρα στο μέλλον που θα κοιτούσε ο ένας τον άλλον και θα μετανοιώναμε για την ευκαιρία που μας προσπέρασε και δεν την αφήσεμε να αγγίξει ούτε την δική μας ζωή ,ούτε των φίλων μας.

 

Σας εύχομαι λοιπόν μέσα από την καρδιά μου να αποκτήσετε σύντομα μιά τεράστια επιχείρη-

ση και να θυμάστε ότι

 

Η ΜΕΓΑΛΗ,ΟΜΟΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ

ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ.

 

Κατηγορία: 
Άρθρα