Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην menu_set_active_trail() (γραμμή 2405 του /home/gr295815/public_html/includes/menu.inc).

Βάθος δικτύου και ηγέτες

Βάθος δικτύου και ηγέτες

 

Στο δικτυακό μάρκετινγκ πρέπει να ανακαλύψουμε ηγέτες που θα διπλασιάσουν τον εαυτόν τους και θα πολλαπλασιάσουν τις προσπάθειες,τις δικές τους καθώς και άλλων σε όλη την ομάδα.

Πρέπει όλοι να καταλάβουμε τη διαφορά μεταξύ πρόσθεσης και πολλαπλασιασμού.Ο πολλα-

πλασιασμός είναι αυτός που θα δημιουργήσει ώθηση σε αυτή τη δουλειά.Εάν δεν υπάρχει

πολλαπλασιασμός,εάν η ανάπτυξη είναι απλά προσθετική,τότε είτε θα κουραστούμε,είτε δεν θα επιτύχουμε τίποτα,είτε και τα δύο.

Η πρόσθεση στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι δύσκολη δουλειά.

Ο πολλαπλασιασμός είναι έξυπνη δουλειά.

 

Το νούμερο 5 είναι ο μαγικός αριθμός.Είναι παρόμοιο με το στρατιωτικό μοντέλο,που διατύπω-

σε ότι γιά να είναι μιά διοίκηση αποτελεσματική,ο ιδανικός αριθμός των άμεσων υφιστάμενων

αξιωματικών δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 5.Έτσι και στο δικτυακό μάρκετινγκ, ο ιδανικός αριθμός ηγετών πρώτης γενιάς που μπορεί να έχει ένας συνεργάτης είναι 5.

Ένας επιτυχημένος συνεργάτης δεν μπορεί να ασχολείται με πάνω από 5 υφιστάμενους ηγέτες συνεργάτες του.Απλά δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος ούτε η προσωπική ενέργεια για να διατεθεί σε ένα μεγαλύτερο αριθμό ηγετών συνεργατών πρώτης γενιάς.

Η αλήθεια είναι ότι στο δικτυακό μάρκετινγκ ΔΕΝ χτίζεται μία επιχείρηση με εκατοντάδες συνεργάτες πρώτης γενιάς.Αυτό που κάνουμε είναι να χτίζουμε μία επιχείρηση με δεκάδες

συνεργάτες ,μέσα από τους οποίους θα υπάρχουν 3-5 ηγέτες,οι οποίοι θα κάνουν το ίδιο και

έτσι μπορούμε να χτίσουμε μία επιχείρηση με εκατοντάδες η χιλιάδες συνεργάτες.

Οπλισμένοι,λοιπόν,με αυτή την πληροφορία,ας βάλουμε στόχο να βρούμε 5 συνεργάτες που

θέλουν να χτίσουν μία επιχείρηση όπως κι εμείς και μετά να προσκολληθούμε πάνω τους,

εκπαιδεύοντας  και υποστηρίζοντάς τους,σαν να ήταν τα πιό σημαντικά άτομα στην επιχείρησή μας.Γιατί όντως είναι.

Ο Ιταλός επιστήμονας Parreto διατύπωσε το νόμο 80/20 που ισχύει παντού.Στη δική μας περί-

πτωση πρέπει να θυμηθούμε ότι το 80% της παραγωγής που κάνει η ομάδα μας προέρχεται μόνο από το 20% της ομάδας μας.Πρέπει λοιπόν να επικεντρωθούμε σε αυτούς τους ανθρώ-

πους που αποτελούν το 20% και να τους αφιερώσουμε το 80% του χρόνου μας.Πραγματικά

αξίζει.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ?

Σύμφωνα με τον Tom Schreiter,υπάρχουν γύρω μας σαν τα μαργαριτάρια.Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι είναι να ανοίγουν ένα όστρακο,να δουν ότι δεν περιέχει μαργα-

ριτάρι και μετά να προσπαθούν να κάνουν το όστρακο να παράγει ένα μαργαριτάρι.

Όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν θα γίνει ποτέ,όμως υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν.

Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΟΣΤΡΑΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ.

Για παράδειγμα,μπορούμε να ρωτήσουμε τους υποψηφίους εάν ενδιαφέρονται να βγάλουν έξτρα εισόδημα και εάν έχουν χρόνο να ασχοληθούν.

Εάν απαντήσουν ΝΑΙ,τότε είναι η ώρα να αχοληθούμε πραγματικά μαζί τους,αρχίζο-

ντας με την παρουσίαση της ‘’Επαγγελματικής ευκαιρίας’’.

       Πρέπει να θυμόμαστε πάντα ότι προσφέρουμε στον κόσμο ένα πολύ σημαντικό δώρο,άσχετα εάν οι περισσότεροι δεν το βλέπουν.Εμείς απλά θέλουμε 5 ανθρώπους να το

αναγνωρίσουν

Ας μη ξεχνάμε ότι και αυτοί ψάχνουν εμάς(κάποιον να τους δώσει μια καινούργια ευκαιρία).

        Φυσικά,δεν είναι πάντα εύκολο να βρούμε αυτούς τους 5 ηγέτες.Χρειάζεται εμπειρία και

χρόνος.Μετά από μερικές προσπάθειες ίσως να απογοητευτούμε,καθώς ξοδεύουμε το χρόνο μας σε ανθρώπους και στο τέλος να ανακαλύψουμε ότι δεν είναι τα μαργαριτάρια που ψάχνου-

με.

Πολλοί πιστεύουν ότι είναι θέμα τύχης.Μην ξεχνάτε ότι <<Τύχη είναι εκεί που η ευκαιρία συνα-

ντά την προετοιμασία>>.Εάν θέλουμε να είμαστε τυχεροί στο δικτυακό μάρκετινγκ,η συνταγή είναι η εξής..Πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά,να μάθουμε όσα περισσότερα

μπορούμε για τη δουλειά,να είμαστε πιό κοντα σε ανθρώπους που είναι επιτυχημένοι

σε αυτήν την δουλειά και μετά από λίγο θα σταθούμε τυχεροί.

 

Τέλος,υπάρχουν πολλοί συνεργάτες που πιστεύουν ότι επειδή μερικοί υποψήφιοι είναι επιτυχημένοι στον τομέα του στην τωρινή τους δουλειά,θα είναι επιτυχημένοι και στο δικτυακό μάρκετινγκ.

Αυτό βέβαια είναι λάθος.

Υπάρχουν πολλοί επιτυχημένοι ασφαλιστές,ιατροί,πωλητές,φαρμακοποιοί κλπ που δεν θα επιτύχουν ποτέ στο δικτυακό μάρκετινγκ.

Μην βασιζόμαστε,λοιπόν,σε ανθρώπους με γνώμονα μόνο πόσο επιτυχημένοι

είναι στο επάγγελμά τους,αλλά και στο πόσο διατεθειμένοι είναι να δεσμευτούν και να κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουμε και εμείς.

 

Κατηγορία: 
Άρθρα